Desert tour from Esfahan

تور کویر ورزنه از اصفهان هر هفته پنج شنبه و جمعه 

زمان حرکت ساعت 7 صبح🌝 برگشت 6 عصر 🌜

بهمراه تفریحات مانند والیبال ساحلی🏐 ، وسطی وپیاده روی و تپه نوردی شن ها..‌. 

همراه یک وعده ناهار 🍗

500 تومان 

حرکت با ماشین سدان و شاسی 🚘

بصورت گروهی و انفرادی ثبت نام می گردد 

از یک تا ۳۰ نفر

هزینه تفریحات مثل موتور🏍️ و ماشین آفرود🚙 ، شتر سواری و زیپ لاین برعهده افراد است.

🐪🐫🐪🐫🐪🐫🐪🐫🐪🐫🐪🐫🐪🐫🐪🐪

جهت ثبت نام و هماهنگی با شماره 09133148009 تماس حاصل فرمایید

   Extremely interesting and beautiful trip to one of the most natural desert landscape in the heart of Iran ,we call  it  Kavir Varzaneh desert.  friendly  environment with a safe and  trustworthy excellent driver Desert tour start from Isfahan

our services

 transfer from Esfahan to Varzane desert .🚘2hrs drive with sedan car🚗

🏨 one night accommodation

🍳🌭two meals breakfast and dinner

  • See the incredible function of the Dovecote, also known as pigeon 🕌houses.
  • Learn about the different dressings of 🎎local women.
  • . in desert you can have camel riding  ,safari ,off road motor bike ,zip line ,sand volleyball  (cost of them not included but i can handle with indigenous price) and also make a ⛺camp if you want.
  • 🌝clean and tidy sky give you an unique opportunity to see ⭐stars⭐🌠 and sky beautiful sunrise and sun set

  • 🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪🐪

Desert tour in Esfahan

25 euro

reserve this tour by whatsapp

آدرس هاستل اصفهان
Skype: mnokhodian1     telegram:@mnokhodian     email:mnokhodian@yahoo.com

 whatsapp& mobile: +989133148009                          http://yon.ir/esftour

http://instagram.com/isfahan_english/

کویر ورزنه در ۱۰۵ کیلومتری اصفهان، بخش خشک استان اصفهان است. برای رسیدن به این کویر از تهران باید ۵ ساعت و نیم رانندگی کنید. بیابان‌ها همیشه مقصدی جذاب برای کوله‌گردها یا گردشگران طبیعت بوده‌اند.

کویر ورزنه مانند دیگر کویرها به ما اجازه می‌دهد ساعت‌ها بر روی شن‌های طلایی نرم قدم بزنیم و در سکوت دل‌نشین آن غرق شویم. در این صحرا می‌توانید سوار شتر شوید.

اگر در فروردین یا اردیبهشت از این کویر دیدن کنید، می‌توانید به مسابقه شترسواری بپیوندید. آنچه ورزنه را از دیگر کویرهای ایران متمایز می‌کند، شکل‌های گوناگونی است که انواع بادها به تپه‌های شنی داده‌اند. شکل‌های انحنادار، طولی و هرمی تپه‌ها، زیبایی باورنکردنی به این کویر بخشیده است.

در سال‌های اخیر به همت مردم ورزنه این شهرک به قطب گردشگری نزدیک به اصفهان تبدیل شده است. وجود کویر شنی، زاینده‌رود و فرهنگ زنان و مردم این شهر در کنار آثار باستانی و صنایع دستی باعث شده تا تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی با خرید بلیط هواپیما اصفهان به این شهر بیایند.

مهم‌تر از آن اینکه در مسیر ۱۰۰ کیلومتری اصفهان به ورزنه می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری مختلفی مانند مناره زیار، مسجد تاریخی برسیان، برج‌های کبوتر اژیه و ارگ قورتان دیدن کنید. همچنین پس از بازدید از ورزنه می‌توانید از جاذبه‌های دیگر نزدیک منطقه مانند کویر خارا، چشمه دستجرد و روستا و قلعه قارنه نیز دیدن کنید.
تجربه Zip Line در اینجا با هر جای دیگری بسیار متفاوت است. موتورسواری و آفرود از دیگر گزینه‌ها برای احساس هیجان واقعی است، اما به گفته دوستداران محیط زیست ایرانی، این دو فعالیت بافت منطقه را تغییر داده است.

در نتیجه اگر بخواهیم زیبایی کویر را برای نسل‌های بعدی حفظ کنیم، بهتر است از این تفریحات پرهیز کنیم. شهر ورزنه و تمام مناطقی که معمولا برای تورها و سفرها مورد استفاده قرار می‌گیرند، در فاصله کمی از خدمات فوریت‌های پزشکی، آب و غذای اضافی و هر نوع نیاز دیگر قرار دارند.

HOSTEL IN ISFAHAN

  •  transfer from Esfahan to Varzane desert,camel riding in iran camel riding in iran ESFAHAN HOTEL AND TOUR RESERVATION BY BITCOIN